Glamping in Andorra? Dineren op de Eiffeltoren? Skydiven? Als VIP naar een Belgisch festival of pretpark? Of nog gekker? Deze zomer delen we onvergetelijke ervaringen uit. Op elke verpakking met een zomerzonnetje vind je een unieke code terug waarmee je kans maakt op een reeks van zotte zomerprijzen.

Die zotte prijzen kan je winnen tussen 14 mei en 26 augustus 2018. We hebben de ervaringen ingedeeld in verschillende prijscategorieën van Gold tot Diamond. Naast glampen in Andorra, dineren op de Eiffeltoren of VIP-festivaltickets vind je op onze droomlijst unieke ervaringen als skydiven, een meet & greet met de Rode Duivels, een graffiti sessie in Berlijn, overnachten in een aquarium, een professionele fotoshoot, en nog veel meer. De volledige lijst lees je op de actiewebsite.

Zoek het zomerzonnetje op onze verpakkingen

Deelnemen aan de actie kan via de unieke code op elke deelnemende verpakking, herkenbaar aan het zomerzonnetje. Coca-Cola original taste, Coca-Cola light taste en Coca-Cola zero sugar, maar ook van Fanta orange en Fanta orange zero added sugar, Sprite of Sprite no sugar doen hieraan mee, je kan het zomerzonnetje vinden volgende verpakkingen: 330ml blik, 500ml pet, 1L pet, 1,5L pet en 200ml glas.

Op elke actieverpakking zit een pincode onder de dop (bij flessen), onder het lipje (bij blikjes) en achteraan het label van de glazen flesjes. Op onze actiewebsite kan je na aanmelding de pincode invoeren en kom je meteen te weten of je een prijs gewonnen hebt.

Je mag zo vaak deelnemen aan deze actie als je wil en je kan ook meermaals winnen. Maar je moet daarbij wel rekening houden met een maximum van 10 codes per 24 uur. Elke unieke code kan je uiteraard maar één keer gebruiken.

Kiezen maar

Na het ingeven van je code kom je via een tombolasysteem meteen te weten of je gewonnen hebt en in welke categorie je prijs thuishoort. Vervolgens kan je uit een lijst van beschikbare prijzen kiezen. Voor sommige ervaringen moet je echter aan bepaalde eisen voldoen: fysiek, medisch of qua leeftijd. Deze informatie vind je terug tijdens het kiezen van de ervaring. Wil je graag nog even nadenken over je prijs? Geen probleem, je ontvangt meteen ook een mail op het mailadres waarmee je aangemeld bent en je kan tot 7 dagen later je keuze maken. Let wel: bepaalde prijzen kunnen op een later moment (binnen die 7 dagen) al uitgeput zijn, we werken volgens het first come first serve principe.

Nog vragen?

Wil je graag deelnemen aan deze campagne, maar zit je nog met enkele vragen? Dit zijn alvast enkele bijkomende tips.

Zijn alle prijzen altijd beschikbaar?

De actiewebsite (onder algemene voorwaarden) bevatten een lijst van in totaal 516 prijzen die bij deze zomercampagne te winnen zijn tijdens de hele campagneperiode tot en met 26 augustus 2018. Houd er wel rekening mee dat de prijzen afhankelijk zijn van beschikbaarheid. First come, first serve! Dus maak snel je keuze wanneer je een prijs gewonnen hebt. Winnaars krijgen uiterlijk zeven dagen de tijd om hun definitieve prijs te kiezen en vervolgens zes maanden om hun prijs op de boekingssite van onze partner te boeken. Eenmaal je een prijs gekozen hebt, kan je je keuze daarna niet meer aanpassen.

Hoe oud moet ik zijn om deel te nemen aan deze actie?

Om deel te nemen aan deze actie, moet je 14 jaar of ouder zijn. Voor sommige ervaringen moet je aan bepaalde eisen voldoen qua leeftijd. Deze informatie vind je per prijs terug in de actievoorwaarden die je best goed doorneemt voor je een prijs kiest.

Wat als een code niet werkt?

Controleer eerst of je de code goed hebt ingevoerd en de juiste combinatie van letters en cijfers hebt gebruikt. Volgende letters gebruiken we nooit in onze unieke codes: A, E, I, O en U. Als je dus een letter O ingeeft zal het platform dit als het cijfer 0 interpreteren, zelfde voor de letter I die geïnterpreteerd zal worden als het cijfer 1. Controleer ook of de code niet al eerder is gebruikt. Elke code is namelijk maar één keer geldig. Neem contact op met het Consumer Interaction Center van Coca-Cola als je zeker weet dat de code die je hebt ingevoerd juist is en nog niet is gebruikt. Vermeld daarbij de code die je op de actieverpakking hebt gevonden.

Nog andere vragen? Neem hier een kijkje.