Coca-Cola en de Belgische horeca, da’s twee handen op één buik: zoals in alle mooie liefdesverhalen zijn we heerlijk complementair en doen we er alles aan om goed voor elkaar te zorgen.

Onze 100 vertegenwoordigers bezoeken dan ook regelmatig meer dan 10.000 Belgische klanten in deze sector en bouwen zo een relatie op voor de lange termijn.

Door 90 jaar trouwe samenwerking hebben we een sterke band waarin we onze kennis en ervaring kunnen delen: via ons kwaliteitsgamma ondersteunt Coca-Cola de uitbaters met campagnes, acties, zakelijke hulp, opleidingen en ondersteunende visibiliteit waaronder de bekende gepersonaliseerde menukaarten.

De link tussen onze drankjes en lekker eten is er trouwens eentje die ver terug gaat in de tijd. Denk maar aan de reclameaffiches uit de beginjaren waarin Coca-Cola steevast deel uitmaakte van de maaltijd. Ondertussen bieden we natuurlijk een drankje voor elk moment van de dag, maar die link met lekker eten, die blijft.

Onder andere in burgerketen Manhattn’s serveren ze onze drankjes. CEO Jerry Vandermeulen vertelt zijn bijzondere verhaal en de keuze voor Coca-Cola.