Om het vakantiegevoel nu al in huis te halen, ruilt
Van 24 april tot en met 20 augustus 2017 kan je een onvergetelijke vakantie winnen [1] door een blikje of pet-fles van
Voor deze nieuwe zomercampagne onderzocht
[1] OCBS Tombola CDSB KBAR 30/08/2016. Wekelijkse trekking.
[2] Top 50 Beach Holiday Destinations, uitgevoerd door TNS bij 600 respondenten in Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk, Spanje en België (3000 respondenten in totaal).
Wat kan je winnen in de zomer van 2017?
Praktische tips
Wil je graag deelnemen aan deze campagne maar weet je niet hoe? Lees dan even onderstaande praktische tips.
Wanneer kan ik deelnemen aan deze promotie?
De promotie start op 24 april 2017 en loopt tot en met 20 augustus 2017.
Hoe kan ik een vakantie/festival winnen?
Op elke verpakking van
Hoe weet ik of ik gewonnen heb?
Een keer per week wordt er een winnaar getrokken die een internationale droomvakantie of Europese trip wint. Daarnaast maken 95 deelnemers kans op een festivalpakket voor 2 personen naar een Belgisch festival. Deze winnaars worden gekozen door een onafhankelijke partner. De winnaars worden na de trekking wekelijks op de hoogte gebracht via mail.
Waar kan ik de volledige lijst met 76 reisbestemmingen vinden?
Deze vind je hier.
Wat doe ik als mijn unieke code niet werkt?
- Dubbelcheck nog even of het wel degelijk om een actieverpakking gaat. Dit betekent dat de vermelding van ‘Share a Coke in + vakantie/festival bestemming op het blik of petfles moet staan.
- Check of je een unieke code, bestaande uit 10 cijfers en letters correct hebt ingevoerd. Hou er rekening mee dat de codes hoofdlettergevoelig zijn. De letters A, E, I, O en U worden nooit gebruikt in de codes.
- Wanneer je tweemaal na elkaar een ongeldige unieke code hebt ingegeven, wacht je best 1 minuut voor je opnieuw probeert.
- Als het niet lukt om de unieke code in te voeren, kan je contact opnemen met het Consumer Interaction Center van
Coca-Cola met vermelding van deCoca-Cola zomeractie.
Niet gevonden wat je zocht? Hier vind je alle praktische informatie over deze zomercampagne terug.
Meer op Journey
-
De
Coca-Cola kerstcampagne 2019: ‘Wat we delen maakt ons sterker’ - 3 vragen aan de Brand Manager van Chaudfontaine over ‘een maand zonder alcohol’
- Sprite refresht verpakkingen: transparant en recycleerbaar tot nieuwe fles
- Verwelkom de koude dagen met onze nieuwe Fuze Tea, Black Tea, Apple & Cinnamon
-
De mooiste kerstspots van
Coca-Cola
Op Social