Het jaar 2018 zat voor
Me-time met Fuze Tea
We begonnen het jaar met een knaller door ons nieuwe ijstheemerk Fuze Tea te introduceren. Met 6 caloriearme* en verschillende smaken is ‘a little me time’ binnen handbereik. En dan was er natuurlijk ook nog de indrukwekkende reclame die de tijd letterlijk even stil liet staan. Herbeleef de commercial hieronder.
90 jaar Coca-Cola in België
Wie jarig is trakteert, en dat pakten we in 2018 groots aan. We vierden onze 90e verjaardag met een exclusieve expo “90 jaar
Coca-Cola Summer first-time experience
Van een roadtrip langs Route 66 in de Verenigde Staten tot stuntvliegen hoog in de lucht. Deze zomer stond bij
Diversiteit en inclusie
Wij dragen diversiteit en inclusie hoog in het vaandel, want die waarden helpen ons om onze klanten beter te begrijpen en van dienst te zijn. We streven niet alleen naar een gelijkwaardige vertegenwoordiging van vrouwen en mannen op directieniveau, maar we moedigen ook een groot aantal partnerships aan waarbij we iedereen de kans willen bieden om zijn potentieel te benutten. Zo hebben we al steun verleend aan WannaWork, een platform dat de nieuwe werknemers in contact brengt met bedrijven, maar ook Wo.Men @Work Award, een prijs die wordt uitgereikt door de organisatie JUMP aan de CEO die zich het afgelopen jaar het meest heeft onderscheiden in het bevorderen van professionele gelijkheid.
Fanta Battle of the Flavours
De namen Nour & Fatma en Lufy & Enzo waren deze zomer niet te missen op Youtube en Instagram, want zij gingen de strijd aan in de Fanta Battle of the Flavours. Deze bekende Youtubers bepaalden welke smaak nieuw in de supermarkten zou komen; Fanta Passionfruit Orange of Fanta Peach Apricot. Uiteindelijk wonnen Nour & Fatma de spannende strijd. hun smaak is nu te vinden in de winkels.
In gesprek over duurzame verpakkingen (This is Forward week)
Niet alleen momenten, maar ook mooie gesprekken blijven ons bij. Daarom dat de interviews met onder andere Bruno Van Gompel, Eva Lefevre, Jolien Schelstraete en Philippe Spildooren zeker in deze top 7 thuishoort. We gingen met hen in gesprek over duurzame verpakkingen, en daar hadden zij genoeg over te vertellen. Zo sprak Bruno Van Gompel vanuit zijn rol als WEBU Technical and Supply chain Director over biologisch afbreekbaar materiaal. Jolien Schelstraete, Brand Manager van
Coca-Cola Christmas truck
Na meer dan 20 jaar luidde
*m.u.v. sparkling postmix
Meer op Journey
- Coca-Cola viert Belgian Pride
-
Coca-Cola verzamelaars van over de hele wereld ontmoeten elkaar op de
Coca-Cola verzamelbeurs - Festivals als voortrekkers in recyclage
-
Voor het eerst open deuren bij de
Coca-Cola productie- en distributievestiging in Gent - Kies jouw favoriete Fanta tijdens de Fanta Elections
Op Social