-
Een asymmetrisch flesje vul je niet zomaar met Fanta
Fanta heeft met de ‘spiral bottle’ een nieuw en opmerkelijk flesje. De PET-fles met een draai erin staat symbool voor de manier waarop je sap uit een sinaasappel perst. Een mooi idee, dat echter ook onze productievestiging in Antwerpen voor de nodige uitdagingen plaatste.
-
Chaudfontaine, 100% Belgisch en puur
Belgisch en puur zijn de twee kernwoorden die het water van Chaudfontaine samenvatten. Hoog tijd om het grote publiek daar meer bekend mee te maken, dachten we. Het resultaat is een grootscheepse marketingcampagne met als baseline ‘Dank je wel natuur’. Maar waar komt die zuiverheid toch vandaan?
-
Een verdere stap richting evenwichtig drankenaanbod op scholen
Vakorganisatie FEVIA Vlaanderen (waarvan
Coca-Cola lid is) en de Vlaamse ministers van Onderwijs en Welzijn hebben een Engagementsverklaring ondertekend waarin ze zich engageren om basis- en secundaire scholen te ondersteunen bij hun dranken- en tussendoortjesbeleid.

Miniverpakking, mega plezier!
Al meer dan 5 jaar zijn

Miniverpakkingen: blikjes en flesjes voor elke gelegenheid
Kleine verpakkingen zijn al lang niet meer uit ons leven weg te denken. We vinden ze terug in cosmetica zoals kleine parfumflesjes, deodorants, gellak, maar ook in onze voeding zoals kleine confituurpotjes, botertjes en flesjes olijfolie. Ook de dranken van
Capri-Sun Fruity Water: heerlijk fruitig water zonder calorieën!
Ben jij ook een fan van water met een smaakje? Wat als je vandaag dankzij Capri-Sun kunt genieten van fruitig water, dit zonder calorieën en in een uniek drinkzakje? Het vrolijke merk van de vruchtenlimonade biedt vandaag Capri-Sun Fruity Water aan, fruitig water in 2 verschillende smaken: mango-passievrucht en zwarte bes.
Play Button
Op Social