Grootste merkintroductie van Coca-Cola in België & Luxemburg in meer dan 10 jaar.
Vanaf januari maken Belgen en Luxemburgers kennis met het nieuwe ijstheemerk Fuze Tea. Qua volume-ambitie zal Fuze Tea de grootste introductie van
Schenk jezelf wat me-time
IJsthee is na water het hardst groeiende segment in de drankencategorie. Céline van den Rijn, marketing directeur
Bovendien stijgt de vraag naar laagcalorische dranken met verrassende smaken en met ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Daarom komt de introductie van Fuze Tea, als nieuwe grote speler, op een goed moment. Met de sign-off ‘Schenk jezelf wat me-time’, speelt het merk in op momenten waarop consumenten wat tijd voor zichzelf willen nemen.
4 Smaken voor de Belgisch-Luxemburgse markt
Fuze Tea is een sterspeler en één van de snelst groeiende merken binnen het internationale portfolio van
Duurzaam ingekochte thee
De introductie van Fuze Tea sluit aan bij het recent gelanceerde West-Europese duurzaamheidsplan van
Verkrijgbaarheid
Fuze Tea is verkrijgbaar in alle grote supermarkten, tankstations, leisure locaties, bioscopen, ‘on the go’ locaties en in de horeca in België en Luxemburg. Fuze Tea is beschikbaar in verschillende verpakkingsformaten: 200ml glas, blikjes van 250ml en 330 ml, petfles van 400ml en 1,25 l. Zodat consumenten, waar ze ook zijn, een momentje voor zichzelf kunnen nemen om te genieten van een caloriearm en bovenal verrassend lekker drankje.
Ga voor meer informatie naar www.fuze-tea.com.
[1] De 4 Fuze Tea varianten bevatten tussen de 17 en 19 kcal per 100ml en zijn daarmee caloriearme drankjes. Een caloriearm drankje bevat 20 kcal of minder per 100ml. Enkel de sparkling postmix, verkrijgbaar in sommige restaurants, is hierop een uitzondering.
[2] Nielsen, MAT W51 2017 Value
Op Social