Nieuwe bubbly look voor Coca-Cola light

Coca-Cola light is terug van nooit weggeweest met een nieuwe look die de verfrissende lichte smaak van het geliefde drankje perfect weergeeft. België en Luxemburg krijgen de primeur om als allereerste land wereldwijd de nieuwe look met bubbels op de iconische zilverkleurige achtergrond te lanceren. De ‘bubbly’ look past volledig bij de visie van Coca-Cola light: ten volle genieten van de kleine gezellige momentjes in het leven. Daarom wil Coca-Cola light samen met millennials deze zorgeloze, vrije momenten vieren. Millennials willen ten volle van het leven genieten en hechten veel belang aan kleine, leuke momenten, alleen of met vrienden. En daar hoort een Coca-Cola light bij. Voor deze gelegenheid ontworpen twee social media influencers en Coca-Cola light fans An-Katrien Casselman en Virginie Philippot een T-shirt met hun favoriete quote over genieten van de kleine dingen in het leven.

Als eerste in België en Luxemburg: bubbels in de look, dezelfde geliefde smaak

Coca-Cola lanceert een compleet nieuwe look voor hun iconische light-versie die al sinds 1983 op de Belgische markt is. Coca-Cola light was de eerste suikervrije variant van de klassieke Coca-Cola. Het nieuwe design benadrukt de gekende en onveranderde smaak van Coca-Cola light die zoveel Belgen en Luxemburgers liefhebben. Ook de Coca-Cola light lemon krijgt een nieuw jasje. België en Luxemburg krijgen de primeur en zijn de allereerste landen wereldwijd waar de nieuwe look gelanceerd wordt.

Coca-Cola light toost op plezierige, zorgeloze momenten

Coca-Cola light is er bij het beleven van ‘lighthearted moments’. Zorgeloze, toffe momenten die je onverwacht alleen of met vrienden beleeft: een terrasje doen met vriendinnen en niet uitgepraat geraken, een filmavond organiseren en lachen tot de tranen over je wangen lopen, gezellig samen gaan shoppen en heerlijk gek doen door grappige outfits voor elkaar te kiezen,... bij al deze zorgeloze, fijne momenten is een Coca-Cola light niet weg te denken.

Céline Van den Rijn, marketing directeur bij Coca-Cola Services: “Millennials staan enerzijds met één been in het volwassen leven, terwijl ze anderzijds nog vaak bij hotel mama logeren. Ze krijgen steeds meer verantwoordelijkheden, maar tegelijkertijd willen ze ook genieten van vrije, onbezonnen momenten met hun vrienden. Ook onze trouwe fans bevinden zich op een kantelmoment in hun leven: samenwonen, trouwen, kinderen grootbrengen,... Ook zij genieten daarom van dit soort zorgeloze, spontane momenten. Coca-Cola light is de perfecte compagnon voor deze gezellige momenten."

Exclusieve ‘lighthearted’ T-shirts collectie: must-haves van dit najaar!

Coca-Cola light viert deze momenten graag mee en brengt een exclusieve T-shirt collectie uit die je met een herkenbare quote herinnert aan het belang van zorgeloos genieten samen met vrienden. Hiervoor werkt Coca-Cola samen met twee social media influencers: An-Katrien Casselman (@ankatrien) en Virginie Philippot (@virginiephilippot), beiden fans van Coca-Cola light. De designs worden op 5 oktober onthuld op de Belgische Instagram account van Coca-Cola light (@cocacolalightbelgium).

De exclusieve T-shirts zullen niet te koop aangeboden worden, maar zullen verkrijgbaar zijn via wedstrijden op de sociale media van Coca-Cola light en op die van de beide influencers.

De nieuwe Coca-Cola light look in de winkelrekken

De Coca-Cola light blikken en flessen met nieuwe look zijn vanaf nu te vinden in de Belgische en Luxemburgse winkelrekken. Deze zijn verkrijgbaar in elegante zilverkleurige blikken van 150ml en 330ml, evenals in flessen van 250ml, 500ml, 1l en 1.5l of in glazen flesje van 200 ml. Naast de klassieke Coca-Cola light krijgt ook de lemon-variant een nieuwe look met bubbels. Deze is beschikbaar in een blikje van 250ml, en in flessen van 500ml en 1.25l.