Zomercampagne zet in op samen beleven

Glamping in de Pyreneeën, feesten op een closing party in Ibiza of een hele dag pretpark zonder aanschuiven. De nieuwe zomercampagne van Coca-Cola draait om samen beleven en geeft ruim 500 onvergetelijke ervaringen weg. De actie loopt tot eind augustus op de blikjes en flessen van Coca-Cola, Fanta en Sprite.

Met de ‘Summer of firsts’ brengt Coca-Cola een avontuurlijk vervolg op de zomercampagne ‘Share a Coke in’, die in het teken van reizen stond. Dit jaar verschuift de klemtoon van bestemming naar beleving. Céline Van den Rijn, marketing director Coca-Cola Belux: “De zomer is de tijd van het jaar waarin mensen erop uit trekken en samen nieuwe ontdekkingen doen. Want dat is waar we meer en meer naar op zoek zijn: minder hebben en houden, meer beleven en ervaren. Coca-Cola wil iedereen een onvergetelijke zomer bezorgen met ‘first time experiences’.”

En die unieke ervaringen kunnen consumenten winnen – van reizen over sport en muziek tot food & drinks, beauty & fashion of gewoon puur plezier. De actieverpakkingen van Coca-Cola zero sugar, Coca-Cola original taste, Coca-Cola light taste, Fanta orange, Fanta orange zero added sugar, Sprite en Sprite no sugar krijgen een vrolijk zonnetje en de vermelding ‘Win elke dag unieke ervaringen’. Op elke actieverpakking zit een pincode onder de dop (bij de flessen), onder het lipje (blij de blikjes) of achteraan op het label bij de glazen flesjes. Op de actiewebsite www.cocacola.be/summer kan je na aanmelding de pincode invoeren en kom je meteen te weten of je een prijs gewonnen hebt.

Zomercampagne Coca-Cola

De zomeractie van Coca-Cola loopt tot 26 augustus. De geïntegreerde marketingcampagne, ondersteund door sociale media, omvat ook een tv-spot, winkelvloercommunicatie en tal van ervaringen en samplingacties in grote steden.

Meer informatie op https://www.cocacola.be/summer