Tegenwoordig is sporten veel meer dan enkel werken aan een topconditie of een strak lijf. Als je geniet van een sport beleef je veel meer plezier en komt de motivatie vanzelf.

In de nieuwe ‘I love to’ campagne van Aquarius genieten sporters – professioneel of amateur –  van hun sport en vertellen ze waarom ze het zo leuk vinden. Die boodschap laat zien dat iedereen zijn of haar persoonlijke pleziertjes kan beleven in om het even welke sport. Als je het maar graag doet.

Ontspanning en plezier

Vandaag de dag draait sport niet alleen meer om extreme inspanningen leveren en topprestaties neerzetten. Integendeel, voor veel mensen betekent sport steeds meer een moment van ontspanning en plezier. Wereldberoemde sporters bijvoorbeeld hebben de top bereikt omdat ze leven voor hun sport en ze die met hart en ziel beoefenen, veel meer dan de inspanningen, tijd en energie die ze er jarenlang hebben in gestoken.

I love to…

De ‘I love to’ campagne bestaat uit drie tv-spotjes, posters, online bannering en sampling waarin de sporten wielrennen, voetbal en lopen op een heel atypische manier in de kijker worden gezet.

Bekijk hieronder het filmpje waarin de sport lopen in de kijker wordt gezet.

Aquarius - Rode Duivels