Solliciteer voor een job in het CHAQWA team!

De consumptie van koffie is de afgelopen jaren flink toegenomen. Ook in België groeit de consumptie in sneltempo. Ons CHAQWA-team is dan ook in volle uitbreiding en op zoek naar gemotiveerde medewerkers. Ben jij ondernemend, enthousiast en gepassioneerd door koffie? Dan ben jij misschien wel de ideale kandidaat!

CHAQWA, ons kwalitatief koffiemerk dat momenteel enkel nog maar beschikbaar is in de bedrijvensector, gaat uitbreiden. “Naast de bedrijvensector, zal CHAQWA volgend jaar ook beschikbaar zijn in andere kanalen, waaronder premium outlets, horecazaken (sandwicheries, food pubs, enz.) en een aantal hotels in grote stadskernen als Brussel, Antwerpen, Gent en Luik”, vertelt Kevin Terlaeken, Associate Director Hot Beverages bij Coca-Cola European Partners. “Daarom willen we een nieuw team samenstellen en zijn we op zoek naar 5 Regional Accounts Horeca/On The Go. Bovendien zoeken we ook nog 3 Regional Accounts Institutional en 1 Manager Business Development.” Ben jij ondernemend, enthousiast en even straf als een dubbele espresso? Waag dan je kans en solliciteer voor een job bij CHAQWA. Hier vind je meer info over de job en de vereiste skills.

“Er is steeds meer aandacht voor kwaliteitskoffie. De tijd van goedkope koffie is volledig voorbijgestreefd.” – Kevin Terlaeken

Het CHAQWA-team

Bij de lancering van CHAQWA bestond het sales team uit 6 personen, geflankeerd door 2 merchandisers. Intussen zijn de merchandisers al met 16 en hebben we een 10-tal regional accounts verdeeld over België en Luxemburg. De komende weken en maanden zullen we het team fors uitbreiden om ons voor te bereiden op de expansie naar de andere kanalen!

CHAQWA @ Work

“We merken dat er steeds meer aandacht is voor kwaliteitskoffie. De tijd van goedkope koffie is volledig voorbijgestreefd”, aldus Kevin TerLaeken. “Bedrijven willen hun werknemers kwaliteitsvolle koffie en een unieke beleving aanbieden. In 2016, toen we in België gelanceerd zijn, plaatsten we 450 toestellen in verschillende bedrijven. Dit jaar komen daar ongeveer 800 toestellen bij. De kleinere KMO’s beschikken meestal over één toestel, terwijl grote bedrijven vaak 10 tot 20 toestellen aankopen. Naast de grote toestellen bieden we ook kleine toestellen aan die op een meubeltje staan. Die kleine koffietoestellen zijn steeds meer in trek omdat ze de koffiebeleving nóg meer naar de werkvloer brengen.”

Wat CHAQWA zo uniek maakt

“CHAQWA staat voor kwaliteit, service en beleving. Uniek is dat CHAQWA, naast de 100% Arabica bonen, melkpoeder gebruikt en dus geen whitners, toppings of creamers zoals veel andere koffiemerken. Het melkpoeder zorgt voor een heerlijke schuimkraag op je koffie zonder dat deze inzakt. Daarnaast voeren de techniekers ook een grondige reiniging uit van de koffietoestellen. Daar kruipt al snel een halfuurtje werk in, maar zorgt uiteindelijk wel voor een betere kwaliteit.  Kwaliteitsvolle ingrediënten, het juiste equipment en goede service maken van CHAQWA een exclusief en uniek product”, concludeert Kevin.

Interesse om CHAQWA aan te bieden op de werkvloer? Neem contact op en we bespreken mogelijke opportuniteiten in het aangename gezelschap van een dampende kop koffie.

http://www.drankenophetwerk.be/nl/chaqwa-contact