“Any team would be lucky to have you on it”


Werkt 22 jaar bij Coca-Cola

“Ik ben verantwoordelijk voor de tapinstallaties bij grote klanten als bioscopen, pretparken en fastfoodketens. Ik ben voor hen het aanspreekpunt, maar begeleidt ook hun projecten – een vernieuwde installatie bijvoorbeeld – van a tot z. Het is een functie die ik nu zo’n 2 jaar uitoefen, nadat ik eerder 20 jaar voor de technische kant instond.”

‘Ogen en oren van ons bedrijf’

“Mijn compliment is gericht naar mijn collega’s van Field Technical Services. Zij komen immers dagelijks in contact met onze klanten en zijn zo het eerste aanspreekpunt van de klant. Ik noem ze vaak de ‘ogen en oren van ons bedrijf’. Ze komen vaak om een technisch probleem op te lossen, maar krijgen dan ook andere zaken te horen. Zij nemen dan telkens contact op met de juiste collega van een andere dienst om ervoor te zorgen dat de klant snel geholpen wordt. Een onbetaalbare troef, die ik ook in mijn job dagelijks ervaar.”