1. Ik wil graag een Coca-Cola automaat in mijn bedrijf. Hoe gaat dit in zijn werk?
  2. Hoe kan ik contact opnemen met een vertegenwoordiger van Coca-Cola?
  3. Ik ben al klant bij jullie en zou graag een bestelling maken/er is een probleem met mijn bestelling
  4. Ik heb een vraag over een factuur van Coca-Cola European Partners. Hoe kan ik de financiële administratie bereiken?
  5. Ik start een nieuwe zaak en zou graag informatie ontvangen van Coca-Cola over de producten en voorwaarden. Waar kan ik terecht?
  6. Ik heb een horecazaak en zou graag materiaal ontvangen van Coca-Cola om mijn zaak aan te kleden. Waar kan ik dit aanvragen?
  7. Ik heb problemen met een Coca-Cola automaat/koeling. Waar kan ik dit melden?
  8. Hoe kan ik het aanbod in een Coca-Cola automaat wijzigen?
  9. Ik ben klant van Coca-Cola en organiseer een evenement. Willen jullie dit sponsoren?
  10. Ik vind een antwoord niet, kan ik zelf een vraag stellen?
     

 

  1. Ik wil graag een Coca-Cola automaat in mijn bedrijf. Hoe gaat dit in zijn werk?
    Onze collega’s van het sales center van Coca-Cola European Partners vertellen je hier graag meer over. Mogen we je vragen om het contactformulier volledig in te vullen? Dan bezorgen we je een offerte voor een Coca-Cola automaat.

  2. Hoe kan ik contact opnemen met een vertegenwoordiger van Coca-Cola?
    Mogen we je vragen om het contactformulier volledig in te vullen? Dan zorgen we ervoor dat er zo snel mogelijk een vertegenwoordiger contact met je opneemt.

  3. Ik ben al klant bij jullie en zou graag een bestelling maken/er is een probleem met mijn bestelling
    De bestellingsdienst van Coca-Cola kan je contacteren via becoke@cokecce.com of via 0800/99179. Gelieve je klantnummer te vermelden in alle mail- of telefoonverkeer.

  4. Ik heb een vraag over een factuur van Coca-Cola European Partners. Hoe kan ik de financiële administratie bereiken?
    De financiële administratie van de Coca-Cola European Partners is voor Belgische zakenrelaties te bereiken op telefoonnummer  0800/99179 of via mail op beneluxcollections@cokecce.com. Hou in elk contact je klantnummer bij de hand en vermeld het.

  5. Ik start een nieuwe zaak en zou graag informatie ontvangen van Coca-Cola over de producten en voorwaarden. Waar kan ik terecht?
    Gefeliciteerd. Mogen we je vragen om het contactformulier volledig in te vullen? Dan zorgen we ervoor dat er zo snel mogelijk een vertegenwoordiger contact met je opneemt.

  6. Ik heb een horecazaak en zou graag materiaal ontvangen van Coca-Cola om mijn zaak aan te kleden. Waar kan ik dit aanvragen?
    Je kan hiervoor terecht bij onze collega’s van Coca-Cola European Partners. Mogen we je vragen om het contactformulier volledig in te vullen en zeker ook je klantnummer te vermelden? Dan nemen we hierover verder contact met je op.

  7. Ik heb problemen met een Coca-Cola automaat/koeling. Waar kan ik dit melden?
    Storingen of andere meldingen over onze automaten of koelkasten kan je aan Coca-Cola  European Partners doorgeven via het storingsnummer 0800/99179  via mail naar  technical_service_be@cokecce.com .

    Gelieve zeker het nummer van het betreffende toestel na te kijken vooraleer je telefonisch contact met ons opneemt en gelieve dit ook te vermelden in je email.

  8. Hoe kan ik het aanbod in een Coca-Cola automaat wijzigen?
    Mogen we je vragen om het contactformulier volledig in te vullen en zeker ook je klantnummer te vermelden? Dan nemen we hierover verder contact met je op.

  9. Ik ben klant van Coca-Cola en organiseer een evenement. Willen jullie dit sponsoren?
    Coca-Cola is een bekend merk dat dicht bij de consument staat, niet in het minst bij jongeren. Het zal niemand verbazen dat wij elke week honderden verzoeken tot sponsoring ontvangen. Het gaat vrijwel altijd om sympathieke doelen, maar helaas moeten we keuzes maken. Wij kiezen ervoor om projecten en activiteiten te ondersteunen die zo goed mogelijk bij onze kerndoelgroep passen en hierbij ligt de focus op grote sport- en muziekevenementen.

    Elke sponsoraanvraag wordt geëvalueerd op basis van volgende criteria:
    -        Een match met de kernwaarden van onze merken is een absolute voorwaarde.
    -        Onze sponsoring creatief kunnen invullen is een pluspunt voor de aanvraag.
    -        In lijn liggen met ons CRS-programma en duurzaam ondernemen promoten helpt zeker.
    -        Sponsoring waarbij een (of meerdere) van onze producten aanwezig zijn en verkocht kunnen worden en waarbij we een publieksonderzoek kunnen uitvoeren tijdens en/of na het evenement scoren beter.
    -        Vermelding van ons logo wordt beschouwd als een extra, maar zeker niet het voornaamste doel van sponsoring.
    -        Langetermijnprojecten hebben een streepje voor.

    Helaas maken onderstaande aanvragen geen kans tot sponsoring door Coca-Cola:
    -        individuele personen.
    -        verenigingen en/of teams of projecten in het buitenland.
    -        evenementen waarbij voornamelijk kinderen, jonger dan 12 jaar, het doelpubliek zijn – dit ligt in lijn met ons eigen marketingbeleid en met The Belgian Pledge die Coca-Cola ondertekend heeft.
    -        evenementen die plaatsvinden op een locatie die al door een andere niet-alcoholische drankenpartner gesponsord wordt.

    Sponsoraanvragen die passen binnen het bovenstaande beleid, kunnen worden ingediend via deze link.

    Let op: Sponsoraanvragen moeten minimaal 6 weken voor het geplande evenement aangevraagd worden.

    Na indiening ontvang je nieuws van de verantwoordelijke of je sponsoraanvraag al dan niet aanvaard werd. Gesponsord worden door Coca-Cola betekent ook dat je akkoord gaat met de voorwaarden die hiermee gepaard gaan.

  10. Ik vind een antwoord niet, kan ik zelf een vraag stellen?
    Ja, als je hier op Contact met Coca-Cola klikt, krijg je een formulier voor het stellen van je vraag. Controleer, voordat je het formulier verzendt, of je je correcte e-mailadres hebt ingevoerd; is het ingetikte e-mailadres namelijk fout, dan kunnen wij je niet antwoorden.