In beeld: de finalisten van de verkiezing van de Belgische Coca-Cola light man

Oogverblindend was het op 18 juni in het hoofdkwartier van Coca-Cola België in Anderlecht. Niet alleen door het geflits van de camera maar ook door de twintig mannen die de volgende ronde hebben gehaald in de verkiezing van de Belgische Coca-Cola light man. Gespierde torso, ondeugende blik voor de lens… na de professionele fotoshoot gaat de strijd om een finaleplaats nu online verder. Volg vanaf maandag 23 juni de dagelijkse duels op www.coca-colalight.be en stem jouw favoriet naar de spannende finale op 10 juli!

De tien mannen met de meeste stemmen in de duels nemen het tegen elkaar op in de finale op 10 juli. Een onafhankelijke jury zal zich dan buigen over de perfecte kandidaat: knap, grappig, charmant, handig én sportief.

Want de Coca-Cola light man is natuurlijk een icoon van formaat. In 1994 bracht hij als bouwvakker het hoofd op hol van miljoenen vrouwen wereldwijd. In zijn voetspoor volgden de glazenwasser, de bezorger, de klusjesman en vorig jaar de sexy tuinman, een rol weggelegd voor het Britse model Andrew Cooper. Dit jaar – 20 jaar na de eerste reclamespot – volgt dus de allereerste Belgische Coca-Cola light man.

De winnaar gaat lopen met onbetaalbare vrouwelijke aandacht, maar ook met 10.000 euro, een duoticket naar New York en een hoofdrol in een nationale campagne voor Coca-Cola light. De winnende meter/peter krijgt een citytrip voor vier personen naar New York cadeau, inclusief shoppingbudget van 5.000 euro. Meer informatie op www.coca-colalight.be.