Mediacampagne stelt nieuwe look & feel Sprite en Sprite zero voor

De vertrouwde Sprite ziet er straks nog verfrissender uit… Want de populaire frisdrank, leider in het segment lemon-lime, krijgt een nieuwe look. Via een grootschalige mediacampagne lanceert Sprite vanaf half augustus de nieuwe verpakkingen.

Als dorstlesser bij uitstek hoeft Sprite geen introductie bij de fans. Wat niet wegneemt dat het merk blijft investeren in vernieuwing. Na de lancering van Sprite Mint Touch – Sprite met met een vleugje munt – dit voorjaar, pakt het merk uit met z’n grootste campagne van de afgelopen jaren in België en Luxemburg: “Sprite, Born to Refresh”. Daarbij horen ook nieuwe verpakkingen voor Sprite en Sprite zero, ontworpen door de Belgische design studio PinkEye. De nieuwe verpakkingen ademen refreshment door hun coole integratie van ijsblokjes.

Vanaf half augustus loopt de nieuwe campagne op radio en tv, affiches, printadvertenties en displays in winkels. Om zijn “Born to Refresh”-belofte waar te maken zal Sprite deze zomer bijna 400.000 contacten de verfrissende Sprite en Sprite zero laten proeven en wijst het merk je via Waze ‘de kortste weg naar verfrissing’ op hete zomerdagen.

Céline Van den Rijn, Marketing Directeur Belux voor Coca-Cola: “Sprite staat al jaar en dag voor verfrissing. De nieuwe look – zowel voor de blikjes als de shrinkverpakkingen van de PET flessen– straalt dat nu nog beter uit. We willen met onze nieuwe packs Sprite en Sprite zero zo nog meer te laten opvallen in het winkelrek tijdens de warme zomerdagen die nog voor ons liggen.  

Nieuwe verpakkingen Sprite en Sprite Zero

  • Verkrijgbaar vanaf 16 augustus.
  • Beschikbaar in 33 cl (blik), 6×0,5 l (shrink), 4×1.5l (shrink) en 6×1,5l (shrink).

Dorst gekregen? Hou zeker ook facebook.com/spriteBE in de gaten!