Persberichten

Coca-Cola lanceert grootse Europese zomercampagne en stuurt Belgen de wereld rond

Door: |

Van Acapulco tot Zakynthos, langs wereldsteden én Belgische festivals. De zomercampagne van Coca-Cola staat in het teken van reizen en brengt het vakantiegevoel in huis. Zo ruilt het merk zijn legendarische logo op de verpakkingen tijdelijk in voor de favoriete reisbestemmingen en festivals van de Belgen. Coca-Cola stelde de nieuwe zomercampagne ‘Share a Coke in’ voor op donderdag 20 april op de weide van Rock Werchter, met een heus pop-up boetiekfestival. Zomercampagne

Lees meer

Coca-Cola enquête bewijst: Belgen willen naar Hawaii

Door: |

Coca-Cola onderzoekt vakantiebestemmingen voor nieuwe zomercampagne Zon, zee… en het strand van Hawaii. Zo zien wij Belgen onze droomvakantie. Onderzoekspecialist TNS polste voor Coca-Cola naar de favoriete stranden van de Europeanen – en die klinken erg exotisch. Om het vakantiegevoel nu al in huis te halen, vervangt Coca-Cola zijn legendarische logo op de flessen en blikjes tijdelijk door een bucketlist van 76 reisbestemmingen – van wereldsteden

Lees meer

Belgen kiezen voluit voor suikervrije Coca-Cola

Door: |

10 jaar na lancering is Coca-Cola zero sugar 15 keer zo populair Vandaag drinken we maar liefst 15 keer zoveel Coca-Cola zero sugar als 10 jaar geleden [1]. Het succes van de frisdrank is vooral te danken aan de suikervrije formule én de authentieke smaak. Dankzij de sterke groei ziet Coca-Cola de kloof met de suikerhoudende frisdranken ook steeds kleiner worden. Bovendien blijft het bedrijf investeren in het suikervrije segment, met maar liefst

Lees meer

Fanta vernieuwt fles en logo

Door: |

Frisdrank pakt uit met volledig vernieuwde visuele identiteit Een opvallend speelse fles en een fris, handmade logo. Die twee evoluties introduceert frisdrankenmerk Fanta vandaag in België en Luxemburg. Allebei onderstrepen ze de fun waarvoor Fanta wil staan. Fles en logo sluiten nu nog beter aan bij de jonge, dynamische doelgroep – de tieners – en de nieuwe flessen-met-een-twist zullen zeker opvallen in het winkelrek. Ze zijn vanaf vandaag verkrijgbaar. Spiraalvormige

Lees meer

Sabine Sagaert (Cargill) wint Wo.Men@Work Award 2017

Door: |

Managing Director van wereldwijde moutdivisie bouwt ‘vrouwenteam’ uit in mannenwereld Meer gelijkheid tussen man en vrouw op de werkvloer, dat is de inzet van de Wo.Men@Work Award die JUMP jaarlijks uitreikt, samen met Coca-Cola European Partners. Sabine Sagaert van Cargill gaat dit jaar met de trofee aan de haal. Als verantwoordelijke voor de wereldwijde moutdivisie van de landbouwmultinational stelde ze een leiddinggevend team samen met meer dan

Lees meer

Fanta fun zonder suiker: Fanta zero Pink Pomelo

Door: |

Fanta-familie breidt uit met een nieuwe smaak Fanta zero Pink Pomelo, zo heet de nieuwe telg binnen de Fanta-familie. Deze fruitige frisdrank zonder suiker trakteert je op de natuurlijke bitterzoete smaak van de pomelo en de nodige portie Fanta fun. Een smaakvolle én suikervrije uitbreiding van de Fanta-familie.   Met Fanta zero Pink Pomelo brengt Fanta een nieuwe, zomerse variant op de Belgische markt: roze pomelo, een kruising tussen pompelmoes

Lees meer

Cath Luyten en Sandrine Dans vallen voor Fïnley

Door: |

Nieuwe commercial met lokale ambassadrices Op ’n avond zat ik rustig voor televisie toen een spotje voor FÏNLEY passeerde. Acteur Omar Sy had een twinkel in de ogen die me aanzette tot iets wat ik nooit eerder had gedaan: direct gevolg geven aan een reclamespot. Ik kocht mijn eerste FÏNLEY. Sindsdien ligt FÏNLEY in mijn koelkast. He did it. En nu wil ik het doen. Omdat het lekker is. Èn ontwikkeld in België. -Cath Luyten Verrassende gezichten in

Lees meer

The Coca-Cola Company, Mars, Mondelez, Nestlé, Pepsico en Unilever engageren zich ertoe een eenduidig etiketteringssysteem in te voeren

Door: |

The Coca-Cola Company, Mars, Mondelez, Nestlé, Pepsico en Unilever engageren zich ertoe een eenduidig etiketteringssysteem in te voeren dat duidelijke informatie biedt over de voedingswaarde en de consument helpt een weldoordachte keuze te maken voor een evenwichtig voedingspatroon. Ondergetekende bedrijven geloven dat het belangrijk is om overal in Europa een eenduidig en consequent etiketteringssysteem voor voeding te hanteren, in overeenstemming

Lees meer

Coca-Cola investeert 1,9 miljoen euro in innovatiecentrum in Anderlecht

Door: |

Coca-Cola trekt 1,9 miljoen euro uit voor een volledig nieuwe productielijn in de pilootfabriek van het innovatiecentrum in Anderlecht. De nieuwe lijn is bestemd voor de kleinschalige productie van nieuwe dranken, die ook al in Anderlecht worden ontwikkeld. De flesjes die van de band rollen, zullen hun weg vinden in 122 landen, waar testpanels ze proeven en beoordelen voor marktintroductie. Met deze investering onderstreept Coca-Cola nogmaals het

Lees meer

Verklaring van Muhtar Kent, voorzitter en CEO van Coca-Cola

Door: |

“The Coca-Cola Company engageert zich resoluut voor diversiteit, oprechtheid en inclusie. Wij staan dan ook niet achter dit inreisverbod of gelijk welke beleidsmaatregel die indruist tegen onze kernwaarden en overtuigingen. Als Amerikaanse onderneming met activiteiten in meer dan 200 landen en gebieden hebben we respect voor personen met elke achtergrond, en hechten we groot belang aan de diversiteit van de meer dan 700.000 medewerkers in ons wereldwijd

Lees meer

Op Social

Fans
Volgers
Views