Persberichten

Coca-Cola European Partners opnieuw opgenomen in Dow Jones Sustainability Index

Door: |

Met trots kondigen wij aan dat Coca-Cola European Partners voor de tweede maal op rij opgenomen is in de Dow Jones Sustainability Index (DJSI), een wereldwijde index die de financiële prestaties van toonaangevende en op duurzaamheid gerichte bedrijven volgt. We werden zowel vermeld in de Dow Jones Sustainability Index Europe and de Dow Jones Sustainability Index World Indices en bereikten de hoogste scores op gebied van gezondheid en voeding, verpakkingen,

Lees meer

Gigantische waterglijbaan komt dit weekend naar Dilsen-Stokkem

Door: |

Coca-Cola brengt Big Air schans naar Terhills Cablepark Fans van watersporten kennen Terhills Cablepark in Dilsen-Stokkem al langer. Met een waterglijbaan van 20 meter lang heeft het Limburgse waterpretpark er tijdelijk een stevige attractie bij. Want van vrijdag 25 tot zondag 27 augustus kunnen sport- en sensatieliefhebbers zich uitleven op de Big Air van Coca-Cola, een spectaculaire schans voor acrobatische sprongen in het meer. De perfecte én

Lees meer

Tiener wordt baas van Fanta deze zomer

Door: |

Jongeren kunnen via Snapchat solliciteren voor unieke vakantiejob Je bent minstens 16 en je bent op zoek naar een supercoole (werk)ervaring deze zomer? Dan heeft Fanta de ideale vakantiejob voor jou! Je komt mee aan het roer van het fruitige frisdrankmerk en je mag zelfs de sociale-mediakanalen van Fanta overnemen! Solliciteren kan vanaf deze week via de sociale media of in de reizende Fanta Studio in Walibi. Van 16 tot 29 augustus kunnen twee tieners

Lees meer

Coca-Cola zero sugar verdwijnt niet in België & Luxemburg

Door: |

In tegenstelling tot de berichtgeving in enkele media afgelopen weekend, kunnen we onze consumenten geruststellen: hun vertrouwde Coca-Cola zero sugar verdwijnt niet in België / Luxemburg. Coca-Cola zero sugar doet het na de Belgische herlancering in september 2016, zeer goed. Wij waren in september één van de eerste markten die het nieuwe recept van Coca-Cola zero introduceerden, en vandaag koopt maar liefst 45% van de Belgische gezinnen op regelmatige

Lees meer

HONEST: een biologische en caloriearme dorstlesser op basis van kruidenthee

Door: |

Een biologisch drankje dat letterlijk ontstond uit een keukenexperiment, dat is HONEST. De caloriearme en verfrissende dorstlesser gemaakt van kruidenthee is versterkt met natuurlijke vruchtensappen en licht gezoet met biologische rietsuiker. HONEST staat met andere woorden voor heerlijke én duurzame drankjes en is daar 100 % eerlijk over, of het nu gaat om de ingrediënten, de deels plantaardige en volledig recycleerbare flesjes of de biologische

Lees meer

Volgende week 500 studenten in Ghelamco Arena voor 1ste Blokfestival

Door: |

Beste journalist, Volgende week, van maandag 22 mei tot en met vrijdag 26 mei, vindt het eerste Blokfestival plaats in de Ghelamco Arena in Gent. 500 studenten krijgen dan de kans om in optimale omstandigheden te blokken én te ontspannen, in een unieke setting: het voetbalstadion van AA Gent. Het Blokfestival is een initiatief van Coca-Cola, dat daarmee studenten op weg wil helpen richting een onvergetelijke zomer. U bent van harte welkom om het

Lees meer

Amper 1 op de 5 studenten blokt nog op kot

Door: |

Amper 1 op 5 studenten blokt nog op kot Op kot studeren voor de examens is out. Dat blijkt uit een online enquête van Coca-Cola bij meer dan 800 Vlaamse studenten, die aangeven vooral de luxe van het thuisfront te waarderen. Om studenten dat comfort te bieden én succesvol door de blokperiode te loodsen, organiseert Coca-Cola volgende week, van maandag 22 tot vrijdag 26 mei, een origineel Blokfestival in de Ghelamco Arena in Gent. Goed voor 5 dagen

Lees meer

Persuitnodiging: nu zondag treffen honderden internationale Coca-Cola-verzamelaars elkaar in Anderlecht

Door: |

Beste journalist, Nu zondag 7 mei vindt in de gebouwen van Coca-Cola in Anderlecht de op één na grootste Europese verzamelbeurs plaats van Coca-Cola-stukken. Om en bij de 700 verzamelaars van over de hele wereld – van in Europa tot Turkije en Tunesië, ja zelfs Brazilië – komen dan samen om exclusieve Coca-Cola-hebbedingen uit te wisselen, te kopen of te verkopen. Een 50-tal standhouders zorgt voor 150 lopende meter Coca-Cola-memorabilia en tussen

Lees meer

Coca-Cola lanceert grootse Europese zomercampagne en stuurt Belgen de wereld rond

Door: |

Van Acapulco tot Zakynthos, langs wereldsteden én Belgische festivals. De zomercampagne van Coca-Cola staat in het teken van reizen en brengt het vakantiegevoel in huis. Zo ruilt het merk zijn legendarische logo op de verpakkingen tijdelijk in voor de favoriete reisbestemmingen en festivals van de Belgen. Coca-Cola stelde de nieuwe zomercampagne ‘Share a Coke in’ voor op donderdag 20 april op de weide van Rock Werchter, met een heus pop-up boetiekfestival. Zomercampagne

Lees meer

Coca-Cola enquête bewijst: Belgen willen naar Hawaii

Door: |

Coca-Cola onderzoekt vakantiebestemmingen voor nieuwe zomercampagne Zon, zee… en het strand van Hawaii. Zo zien wij Belgen onze droomvakantie. Onderzoekspecialist TNS polste voor Coca-Cola naar de favoriete stranden van de Europeanen – en die klinken erg exotisch. Om het vakantiegevoel nu al in huis te halen, vervangt Coca-Cola zijn legendarische logo op de flessen en blikjes tijdelijk door een bucketlist van 76 reisbestemmingen – van wereldsteden

Lees meer

Op Social

Fans
Volgers
Views