Persberichten

Coca-Cola investeert 1,9 miljoen euro in innovatiecentrum in Anderlecht

Door: |

Coca-Cola trekt 1,9 miljoen euro uit voor een volledig nieuwe productielijn in de pilootfabriek van het innovatiecentrum in Anderlecht. De nieuwe lijn is bestemd voor de kleinschalige productie van nieuwe dranken, die ook al in Anderlecht worden ontwikkeld. De flesjes die van de band rollen, zullen hun weg vinden in 122 landen, waar testpanels ze proeven en beoordelen voor marktintroductie. Met deze investering onderstreept Coca-Cola nogmaals het

Lees meer

Verklaring van Muhtar Kent, voorzitter en CEO van Coca-Cola

Door: |

“The Coca-Cola Company engageert zich resoluut voor diversiteit, oprechtheid en inclusie. Wij staan dan ook niet achter dit inreisverbod of gelijk welke beleidsmaatregel die indruist tegen onze kernwaarden en overtuigingen. Als Amerikaanse onderneming met activiteiten in meer dan 200 landen en gebieden hebben we respect voor personen met elke achtergrond, en hechten we groot belang aan de diversiteit van de meer dan 700.000 medewerkers in ons wereldwijd

Lees meer

Coca-Cola en Uber introduceren Christmas Truck on demand

Door: |

  Op zoek naar een originele manier om jouw kerstwensen over te brengen? Coca-Cola en Uber laten jou dit weekend familie, vrienden en geliefden verrassen met een kerstwens van formaat! Via de Uber-app kan je deze zaterdag 10 december jouw persoonlijke kerstboodschap laten bezorgen door de Coca-Cola Christmas Truck. Hoe het werkt Op zaterdag 10 december kunnen Uber gebruikers tussen 14u en 22u de Coca-Cola-kersttruck gratis bestellen in de Uber-app.

Lees meer

Mineraalwaterbottelarij Chaudfontaine beschikt voortaan over eigen hydraulische turbine

Door: |

Ecologische voetafdruk verkleinen door eigen groene-energieproductie op te drijven Naast de site van de mineraalwaterbottelarij van Chaudfontaine wordt vandaag een hydraulische turbine in gebruik genomen. Die is het resultaat van een samenwerking tussen de bottelarij, externe investeerders en de lokale en gewestelijke overheden. Met de turbine wil Chaudfontaine haar eigen groene-energieproductie opvoeren en zo haar ecologische voetafdruk verder verkleinen.

Lees meer

Aftellen naar Kerst

Door: |

Het is bijna Kerstmis… en dat voel je. Van de dennengeur in huis, de witte en gekleurde lichtjes in alle straten tot de pakjesstress die met de dag groeit. En dan zwijgen we nog van de klamme handen van wie straks het kerstdiner mag serveren… Geen kerst zonder gezellige drukte dus, maar ook geen kerst zonder Coca-Cola! Want het is natuurlijk geen toeval dat onze frisdrank zich zo thuis voelt in dit feestseizoen. Samen genieten is altijd al de boodschap

Lees meer

Belgische bubbels voor de feestdagen met FÏNLEY

Door: |

Twee nieuwe FÏNLEY mocktails Spritz en Royal voor een sprankelend eindejaar Voor al wie tijdens (én na) de feestdagen graag op gastronomische ontdekkingstocht gaat, hebben we uitstekend nieuws. FÏNLEY verrast met twee feestelijke nieuwe ‘mocktails’ op de kaart: caloriearm en ready-to-serve, maar minstens even stijlvol als hun meer geestrijke broertjes. Bovendien met een Belgisch tintje, want FÏNLEY wordt ontwikkeld in het R&D

Lees meer

Vijf Belgische jongeren bekroond in grote Fanta wedstrijd

Door: |

Winnende labeldesigns te bewonderen op verschillende locaties in België Een Fanta-label gezien dat je niet in de winkel vindt? Dat kan! De creatieve en kleurrijke designs zijn allemaal winnende inzendingen van ‘Fanta Design & Win’. Een wedstrijd, waarmee het frisdrankmerk afgelopen zomer jongeren uitdaagde om creatief uit te hoek te komen. Uit de meer dan 1.700 inzendingen zijn nu de vijf beste designs gekozen. Zij worden als beloning prominent

Lees meer

Coca-Cola laat Appletiser weer sprankelen

Door: |

Coca-Cola laat Appletiser weer sprankelen   Sinds Appletiser, de ‘champagne onder de niet-alcoholische dranken’, deel uitmaakt van de Coca-Cola familie zit het merk duidelijk weer in de lift. Dat Coca-Cola wil investeren in Appletiser is duidelijk met de lancering van nieuwe verpakkingen én een compleet nieuwe smaak. Sinds 2016 wordt het 50-jarige merk door Coca-Cola in België & Luxemburg verkocht. Met succes, want dankzij de extra visibiliteit

Lees meer

Coca-Cola nodigt de wereld uit om “het geluid van een generatie zonder aids te delen” en (RED) te steunen

Door: |

Voor de campagne werd samengewerkt met enkele voorname artiesten: Wyclef Jean & Avicii werkten samen aan een nummer, Aloe Blacc bracht nieuwe muziek uit, OneRepublic bracht een exclusieve remix uit en Queen laat een tot nog toe onuitgegeven nummer op de wereld los waarin Freddie Mercury te horen is. Steun het goede doel en maak kans op enkele geweldige prijzen. Denk maar aan een backstage-ervaring met Bono, Avicii vergezellen op het podium,

Lees meer

Op Social

Fans
Volgers
Views