Trendsettende modeontwerper wordt nieuwe Creative Director van Coca-Cola light

Wat als twee iconen de krachten bundelen? Dan krijg je een sprankelend resultaat. Niemand minder dan modeontwerper Marc Jacobs tekent voor 2013 de designvisie van Coca-Cola light uit. En dat start met een beperkte editie stijlvolle flesjes en blikjes… én de ontwerper in blote torso.

Na Karl Lagerfeld en Jean Paul Gaultier mag nu Marc Jacobs een jaar lang de look&feel van Coca-Cola light bepalen. Om de nieuwe Creative Director bekend te maken, brengt het merk alvast een verrassende kortfilm uit, ‘Marc Jacobs’ Photo Booth Break’. Met in de hoofdrol de ontwerper zelf in bloot bovenlijf – een knipoog naar de legendarische reclamecampagnes van Coca-Cola light uit de jaren negentig. Met zijn typische gevoel voor stijl en humor brengt
Jacobs zijn eigentijdse interpretatie.

Marc Jacobs geldt vandaag als een van de meest invloedrijke ontwerpers van zijn generatie. Zijn ontwerpen stralen een jeugdige sfeer uit, waarin provocerende kunst centraal staat. Een gedroomde partner dus om samen te werken met het iconische Coca-Cola light. Jacobs brengt zijn unieke visie tot uiting in een collectie flesjes en blikjes met beperkte oplage, must haves met een stijlvol en luchtig karakter. De ontwerpen verwijzen speels naar de vrouw die vandaag zelfbewust door het leven gaat en voor zichzelf opkomt. De signatuur van Jacobs is onmiskenbaar.

De collectie ‘Coca-Cola light by Marc Jacobs’ is in België en Luxemburg in beperkte oplage verkrijgbaar vanaf maart 2013. Marc Jacobs: “Coca-Cola light is een internationaal icoon en ik ben gek op iconen! Het is dan ook een genoegen om mij de nieuwe Creative Director van Coca-Cola light te mogen noemen. Ik kijk ernaar uit om mee mijn stempel te drukken op de campagne.”

Bekijk de teaser ‘Marc Jacobs Photo Booth Break’ op YouTube
Voor meer informatie over Coca-Cola light
Facebook.com/Cocacolalight
Pinterest.com/Cocacolalight
Instagram.com/CocaColaLight
#CokelightMJ