Enquête: minder vertrouwen in de wereld, maar overtuigd van persoonlijk geluk.

Zijn jongeren per definitie zwartkijkers, met weinig kansen en weinig dromen? Dat valt verrassend goed mee, zo blijkt uit een enquête* bij 400 jongeren tussen 18 en 24 jaar . Het vertrouwen in de globale wereld mag dan wat zoek zijn, de persoonlijke toekomst ziet er beloftevol en ambitieus uit. Coca-Cola, die de enquête liet uitvoeren, vertaalde deze positieve kijk naar een inspirerende campagne ‘Reasons to Believe in a Better World’.

Gaëtan Van de Populiere, Marketing Director Belgium&Luxembourg: “‘Reasons to Believe in a Better World’ is een inspirerende en hartverwarmende campagne met optimistische en verbindende boodschappen. Geluk en geloof in een betere wereld zit al 127 jaar in ons merk-DNA. We willen iedereen doen beseffen dat naast al het menselijk leed en alle narigheid in de wereld ook heel veel moois gebeurt.”

Zie ook: www.cocacola.be/reasonstobelieve
* Uitgevoerd door Ivox, geïnterpreteerd door Trendwolves in opdracht van Coca-Cola Belgium