Brussel, 5 augustus 2013 – Een Coca-Cola met je naam op? De persoonlijke flesjes en blikjes vallen erg in de smaak, zo blijkt uit het gigantische succes van de zomercampagne ‘Share a Coke’. Coca-Cola besliste dan ook om het lijstje van de 150 meest courante Belgische voornamen uit te breiden met 50 nieuwe namen. De actie loopt nog tot het einde van de zomer.

De zomercampagne van Coca-Cola – waarbij het merk voor het eerst in zijn geschiedenis het iconische opschrift ‘Coca-Cola’ deels vervangt door een voornaam – is niet alleen de grootste ooit. De Europese actie blijkt ook een enorm succes. De afgelopen maanden zochten heel wat Belgen naar hun persoonlijk 500 ml petflesje Coca-Cola, Coca-Cola Zero of Coca-Cola light. De labelmachines die door België reizen, drukten al voor zo’n 234.000 mensen hun eigen gepersonaliseerde 330 ml blikjes Coca-Cola af. En ook de grotere verpakkingen die uitnodigen om te klinken met vrienden en familie, slaan aan.

Naast de bestaande selectie van de 150 meest courante voornamen in België (tussen 1983 en 2000) voegt Coca-Cola nu 50 nieuwe populaire namen toe. Zit jouw naam er nog niet tussen? Creëer dan via de site je eigen virtueel blikje Coca-Cola en deel met vrienden en familie. Of kom langs bij één van de speciale labelmachines en laat je blikje met naam naar keuze maken. Alle info over data, locaties en voorwaarden vind je terug op shareacoke.be.